6.30 – 8.30 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne, spontaniczne. |
7.00 – 8.20 |
Wspieranie rozwoju dziecka przez zabawy i ćwiczenia pod kierunkiem nauczyciela. Praca indywidualna z dziećmi, zabawy muzyczno – ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne. |
8.20 – 8.30 |
Przygotowanie do śniadania. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych, wdrażanie zasad higieny, kulturalnego zachowania i estetyki. |
8.30 – 9.00 |
Śniadanie. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie porządku wokół siebie, prawidłowej postawy. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania. |
9.00 – 11.00 |
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą wg.planów miesięcznych. Kształtowanie właściwej postawy społecznej w czasie zajęć i zabaw, stwarzanie sytuacji sprzyjających podejmowaniu inicjatywy przez dzieci. Działania plastyczno – konstrukcyjne. Ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące percepcję słuchową i wzrokową oraz motorykę. Zajęcia umuzykalniające. Zajęcia z języka angielskiego oraz religia. |
11.00 – 11.50 |
Czynności samoobsługowe przed wyjściem. Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki, spacery. |
11.50 – 12.00 |
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne. |
12.00 – 12.30 |
Obiad. Wdrażanie zasad higieny, kulturalnego zachowywania się i utrzymywania porządku. |
12.30 – 13.00 |
Odpoczynek – relaks poobiedni, słuchanie bajek, muzyki o charakterze relaksacyjnycm. |
13.00 – 13.45 |
Zabawy wspomagające, ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych. Dowolna działalność dzieci, zabawy spontaniczne w kącikach zainteresowań lub w ogrodzie. Zajęcia o charakterze edukacyjno – wyrównawczym. |
13:45 – 14:35 |
Czynności samoobsługowe przed wyjściem. Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki, spacery. |
14.35 – 15.00 |
Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. Zabiegi higieniczne przed i po posiłku. |
15:00 – 16:00 |
Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań. Prace o charakterze stymulującym, obserwującym i rozwijającym. |
16:00 – 16:30 |
Realizacja przez wychowawców zajęć dodatkowych w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych dzieci. |
16:30 – 17.30 |
Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań lub na powietrzu.. Porządkowanie zabawek, sprzątanie sali. Rozchodzenie się dzieci. |