Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Publiczne Przedszkole Nr 3 "Skrzat"

Ramowy rozkład dnia dla grup 5,6 – letnich

6.30 – 8.30

Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne, spontaniczne.

7.00 – 8.20

Wspieranie rozwoju dziecka przez zabawy i ćwiczenia pod kierunkiem nauczyciela. Praca indywidualna z dziećmi, zabawy muzyczno – ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne.

8.20 – 8.30

Przygotowanie do śniadania. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych, wdrażanie zasad higieny, kulturalnego zachowania i estetyki.

8.30 – 9.00

Śniadanie. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie porządku wokół siebie, prawidłowej POSTAWY. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania.

9.00 – 11.00

Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą wg.planów miesięcznych. Kształtowanie właściwej postawy społecznej w czasie zajęć i zabaw, stwarzanie sytuacji sprzyjających podejmowaniu inicjatywy przez dzieci. Działania plastyczno – konstrukcyjne. Ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące percepcję słuchową i wzrokową oraz motorykę. Zajęcia umuzykalniające. Zajęcia z języka angielskiego oraz religia.

11.00 – 11.50

Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapinanie guzików). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki, spacery.

11.50 – 12.00

Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne.

12.00 – 12.30

Obiad. Wdrażanie zasad higieny, kulturalnego zachowania porządku.

12.30 – 13.00

Odpoczynek – relaks poobiedni, słuchanie bajek, muzyki o charakterze relaksacyjnycm.

13.00 – 14.45

Zabawy wspomagające, ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych. Dowolna działalność dzieci, zabawy spontaniczne w kącikach zainteresowań lub w ogrodzie. Zajęcia o charakterze edukacyjno – wyrównawczym.

14.35 – 15.00

Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. Zabiegi higieniczne przed i po posiłku.

15.00 – 17.30

Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań lub na powietrzu. Prace o charakterze wyrównawczym, stymulującym i obserwującym. Porządkowanie zabawek, sprzątanie sali. Kontakty indywidualne z rodzicami. Rozchodzenie się dzieci.

 

 

 

 

logo ministerstfo edukacji narodowej     logo miasta ząbki     logo mazowiecki kurator oświaty      koło pomocy dzieciom i młodzieży niepełnosprawnej     logo polskie radio dzieciom

logo chronimy dzieci       logo - co słychać      logo wolters kluwer

 

 

Zegar

Kalendarz

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Imieniny