Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Publiczne Przedszkole Nr 3 "Skrzat"

Ramowy rozkład dnia dla grup 3, 4 – letnich

6.30 – 7.00

Schodzenie się dzieci 

7.00 – 8.00

Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci wyzwalające ich aktywność

8.00 – 8.45

Zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela. Wspólne przygotowanie pomocy do zajęć. Zajęcia indywidualne i zespołowe wypływające z zainteresowań dzieci.

8.45 – 9.00

Przygotowanie do śniadania. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych, wdrażanie zasad higieny.

9.00 – 9.30

Śniadanie. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zabiegi higieniczne po posiłku.

9.30 – 10.30

Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą wg. planu miesięcznego. Kształtowanie właściwej postawy społecznej w czasie zajęć i zabaw.

Stwarzanie sytuacji sprzyjających podejmowaniu inicjatywy przez dzieci. Zabawy integrujące grupę. Działalność plastyczno-techniczna i konstrukcyjna.

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, doskonalące percepcję wzrokową, słuchową. Zajęcia umuzykalniające i rytmiczno-muzyczne.

Zajęcia z języka angielskiego oraz religia.

10.30 – 11.00

Zabawy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Przygotowanie do wyjścia na świeże powietrze. 

11.00 – 11.45

Gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym, placu sensorycznym,  spacery. Działania dowolne dzieci, zabawy ruchowe.

11.45 – 12.00

Zabiegi higieniczne przed posiłkiem.

12.00 – 12.30

Obiad.

12.30 – 13.00

Czynności samoobsługowe i higieniczne po posiłku. Przygotowanie do leżakowania.

13.00 – 14.30

Odpoczynek poobiedni. Słuchanie bajek czytanych, muzyki relaksacyjno-wyciszającej.

14.30 – 15.00

Zabiegi higieniczne po odpoczynku poobiednim, wdrażanie do samodzielnego ubierania się .Zabawa ruchowa. Przygotowanie do podwieczorku.

15.00 – 15.20

Podwieczorek.

15.20 – 15.40

Realizacja przez wychowawców zajęć dodatkowych w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych dzieci.

15:40 – 16:30

Zabawy wspomagane przez nauczyciela, zabawy spontaniczne w ulubionych kącikach zainteresowań lub zabawy na powietrzu. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości. Prace o charakterze wyrównawczym. Układanie zabawek, porządkowanie sali.

16.30 – 17.30

Zabawy swobodne zgodne z zainteresowaniami. Rozchodzenie się dzieci.

 

 

 

 

logo ministerstfo edukacji narodowej     logo miasta ząbki     logo mazowiecki kurator oświaty      koło pomocy dzieciom i młodzieży niepełnosprawnej     logo polskie radio dzieciom

logo chronimy dzieci       logo - co słychać      logo wolters kluwer

 

 

Zegar

Kalendarz

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Imieniny